DesserTime – un Dragobete delicios

Dragostea trece prin stomac, aşa-i? Ce poate fi la fel de dulce ca iubirea? O prajitură plină de savoare. Azi, de Dragobete am gustat din mai multe prăjiturele de la DesserTime, un laborator de prăjituri ce nu trebuie ratat.

12208476_1514731102175746_7783632759873991198_n

„Viaţa e scurtă şi neprevăzută. Mănâncă prima dată desertul” 

Citatul acesta mi s-a părut inspiraţional când l-am auzit în filmul acela cu Robert Pattinson, Remember me. Cum viaţa îţi oferă mereu surprize, mai bine păstrezi bani pentru o prăjitură bună când viaţa nu e la fel de roz ca glazura aceea delicioasă de la tort. Prăjiturile au această abilitate magică de a ne face să ne simţim bine. Astăzi am avut o zi lungă. Am ajuns acasă după 8 ore petrecute la facultate. Am deschis frigiderul şi hop! privirea mea pierdută s-a luminat: o cutiuţă cu prăjituri. Am deschis-o nerăbdătoare. Am găsit doar jumătate din fiecare prăjitură, căci mama, curioasă gustase deja.

În cutiuţa magică erau rămăşiţele unui mousse cu ciocolată albă belgiană şi dulceaţă de vişine la mijloc pe care îl găsiţi la DesserTime sub numele de Maria. A doua prăjiturică, un mousse de ciocolată neagră cu vişine la mijloc mi-a plăcut la nebunie. În plus, avea pe deasupra şi o foiţă de ciocolată albă subţire. Acestă prăjitură se numeşte Porto.  Ultima, dar nu cea din urmă, a fost un ecler clasic, scăldat în ciocolată neagră şi cu cremă de vanilie la mijloc.

Prăjituricile au preţuri un pic piperate. Eclerul a fost 5 lei, iar fiecare mousse a fost 10 lei. Merită căci prăjiturile sunt consistente, din una te vei sătura cu siguranţă. Aşa că strângeţi banii de la puşculiţă sau puneţi-vă prietenii să dea o fugă pe strada Împăratul Traian să vă ia o prăjiturică. Dacă nu de Dragobete atunci aşteptaţi următoarele sărbători. Un desert de calitate te face să simţi viaţa cu adevărat mai dulce.

Vă doresc un timp minunat indiferent cum alegeţi să vă petreceţi ziua şi aştept cu nerăbdare să-mi spuneţi dacă sugestiile mele v-au fost de ajutor. Până date viitoare vă pupă a voastră iubitoare de bunătăţi! 🙂

Mai multe detalii despre tot felul de alte produse DesserTime aici!

Lasă un comentariu